Marek Kruszel, czyli Lord Kruszwil to aktualnie najpopularniejszy i zarazem najbardziej kontrowersyjny polski youtuber. Postać Kruszwila ma tyle samo zwolenników, co przeciwników, a jego sposób zachowania raczej nikogo nie pozostawia obojętnym.

Ostatnie dni upływają youtuberowi pod znakiem konfliktu z telewizją TVN. Cała drama rozpoczęła się od niedawno wyemitowanego odcinka Dzień Dobry TVN, w którym dziennikarze postanowili poruszyć zagadnienie patostreamingu. Autorzy reportażu zestawili postacie Daniela Magicala, Rafatusa, czy Rafonixa z Lordem Kruszwilem i Kamerzystą. Ci ostatni kategorycznie nie zgadzają się jednak na wrzucenie ich do wora z napisem „patologia”. Lord Kruszwil nagrał nawet materiał, w którym bezpośrednio atakuje stację TVN oraz „wszystkich jej pracowników”. Na nagraniu youtuber zapowiada walkę o swoje dobre imię i wyraża chęć wzięcia udziału w programie na żywo, w którym będzie mógł odnieść się do zarzutów dziennikarzy.

Film „Dziewice drogie VS tanie” skasowany

Na ten moment stacja TVN oficjalnie nie odpowiedziała na wyzwanie rzucone przez Lorda Kruszwila. Dziś, przeglądając kanał Kruszwila zauważyłem jednak coś interesującego. Z bazy filmów zniknął jeden z ostatnich, budzących spore kontrowersje, materiałów – film zatytułowany „Dziewice drogie VS tanie”. Interesująca sprawa, biorąc pod uwagę, że film ten cieszył się ogromnym zainteresowaniem i miał premierę niedawno, a co za tym idzie – nadal sporo zarabiał.

Co się stało z kontrowersyjnym nagraniem?

Co stało się z filmem „Dziewice drogie VS tanie”? Jest kilka możliwości. Nagranie mogło zostać ukryte przez samego Kruszwila, który postanowił usunąć lub tymczasowo ukryć na kanale kontrowersyjne materiały, by wytrącić TVN-owi argumenty do ewentualnej dyskusji. Film mógł zostać również usunięty przez YouTube, jako naruszający regulamin, mógł również zostać zgłoszony przez TVN.

Niezależnie od tego, z jakiego powodu wideo zostało skasowane sprawa jest interesująca z uwagi na moment kiedy to się stało. Na moje oko zgranie w czasie konfliktu ze stacją telewizyjną z usunięciem kontrowersyjnego materiału nie jest dziełem przypadku.